آیت الله اسلامی:حضور حضرت معصومه (سلام الله علیها)در ایران و قم ، شرافت ایران و منشأ زیبایی هاست

 آیت الله اسلامی در نماز جمعه این هفته سی ام تیرماه ۹۶ تاکستان باسفارش و تذکر به تقوای الهی  به مناسبت های هفته پرداختند.

✅ایشان در رابطه با بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی فرمودند: این عالم مبارز نهضت نفت در راه اندازی قیام ملی شدن نفت نقش بی بدیلی را ایفا کردند.  آیت اله کاشانی  با صدور اعلامیه  و راه اندازی تظاهرات مردم را جمع می کرد تا نفت را از حلقوم انگلیسی ها در آورد. ایشان افزودند :بعد از فاصله گرفتن آیت اله کاشانی از امورحکومتی و حضور مصدق ، مردم  خواهان تعطیلی عرق فروشی ها شدند که پاسخ مصدق این بودکه : از نظر اقتصادی خزانه دولت خالی است ؛ ایشان ادامه دادند: با توجه به اینکه دولت مروج عرق فروشی ها شد مردم  فاصله گرفتند و در نتیجه دشمنان از جمله انگلیس دولت مصدق را ساقط کردندو آیت الله کاشانی نیز در فشار قرار گرفت. بزرگان ما عبرت را در تاریخ نهضت ها وقیام ها دیدند و مجلس را در دست گرفتند و ما می بینیم که مجلس بی کفایتی بنی صدر را اعلام کردند.  ایشان در پایان این فراز از خطبه ها یادآور شدند: ما انقلاب کنیم و از ارزش ها و معنویات فاصله بگیریم و دشمنان استفاده کنند؟ 

 

حضور حضرت معصومه (سلام الله علیها)در ایران و قم ، شرافت ایران و منشأ زیبایی هاست  و حوزه علمیه قم در سایه حضرت معصومه (سلام الله علیها) استقرار پیدا کرد.

نماز جمعه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است . مردم از توطئه های دشمنان آگاه می شوند،مواضع نظام تبیین می شود و مردم در ولایتمداری تحکیم می شوند. 

✅امام جمعه تاکستان با گرامی داشت اقامه اولین نماز جمعه کشور بعد از انقلاب اسلامی و انتصاب مرحوم آیت الله طالقانی  توسط حضرت امام (قدس سره) به امامت جمعه تهران ، با بیان لقب سید مجاهد و  اباذر زمان ، نماز جمعه را از دستاوردهای مهم انقلاب دانستند و فرمودند:

✅در حال حاضر تا مرز ۹۰۰ نماز جمعه در کشور برگزار می گردد و این ۹۰۰ تریبون در اختیار نظام و مبانی اسلام ، توحیدو معاد ، اخلاق ومعرفت هستند که مسایل بین الملل ومسایل جاری کشور به واسطه آن بررسی وعنوان می شود ومردم و نمازگزاران در جریان امور قرار می گیرند،از توطئه های دشمنان آگاه می شوند، مواضع نظام تبیین می شود و مردم در ولایتمداری تحکیم می شوند.

امام جمعه تاکستان  در پایان به  موضوع اقلیم کردستان عراق و فعالیت مصطفی بارزانی جهت تشکیل کشور مستقل با حمایت ونقشه آمریکا وانگلیس واسرائیل پرداختند و این موضوع را از نظر مسایل امنیتی برای ایران ومنطقه خطرناک و تشنج آفرین ذکر کرده و یاد آور شدند به دلایلی چند از جمله و جود حزب های متفاوت موفق نخواهند شد . 

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *