آیت الله اسلامی: شهید محسن حججی تاریخ ساز شد.

حضرت آیت الله اسلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکستان با تسلیت شهادت امام جواد (ع) بیان داشتند: حاکمان بنی العباس چون حدیثی از پیامبر اکرم (ص) با این عبارت:” از اولاد من و از سلب حسین و ولد فاطمه (س) کسی می آید نامش مهدی و خلافت ظالم را می شکند .” شنیده بودند؛ هارون ومنصور دوانیقی می ترسیدند که نکند در زمان ما باشد بنابر این در خانه بنی هاشم جاسوس هایی را با عناوین گوناگون می گماردند. مأمون دخترش ام الفضل را در خانه امام جواد (ع) که کاملا اخبار را داشته باشد و در نهایت این امام جوان را بوسیله همین جاسوس ها به شهادت رساندند.

ایشان با گرامی داشت روز دحو الارض و ماه عبادت یادآور شدند که با آمادگی بیشتر ماه ذی الحجه و روزهای آن بخصوص روز و دعای عرفه را به عبادت بپردازند.
خطیب جمعه تاکستان با یاد آوری خیانت های آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد فرمودند: آمریکایی ها در کودتای ۲۸ مرداد و شکست نهضت ملی نفت ایران را ده ها سال عقب نگه داشتند و مانع پیشرفت ما شدند. آمریکایی ها اخیرا اعتراف کردند که کودتای ۲۸ مرداد کار ما بوده و نهضت ملی شدن نفت و مدیریت مصدق را سرکوب کردیم. ایشان تأکید کردند: این ماهیت آمریکا است که جهت منافع استکباری خود در کشورها تلاش می کند ودر حال حاضر نیز پرروتر و دیوانه‌وار تر به غارت کشورها می پردازد.

ایشان همچنین با گرامی داشت ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشتند: ازدواج جوانان را آسان بگیرید، نگاهی به آمار زندان ها داشته باشید و مهریه ها را سنگین نگیرید .
شهید محسن حججی تاریخ ساز شد.
نماینده خبرگان رهبری با بیان اینکه : در حالیکه ارزش ها زیر سؤال می رفت ، رسیدن به پول و مقام و ریاست تبدیل به ارزش شده بود، اختلاس و دزدی ها را شاهد بودیم و بعضی ها دیوانه وار به در و دیوار می زدند تا به ریاست برسند و…. جوان ۲۵ ساله ای که حجت خداست و جند الله است تمام معادلات را بهم می زند… این شهید بزرگ با مقاومت خود و تسلیم نشدن در برابر دشمن تاریخ ساز شد.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *