اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله اسلامی

امام جمعه محترم شهرستان تاکستان در خطبه اول نماز جمعه، به این حدیث اشاره کردند که نمازجمعه حج فقرا است. همچنین وظیفه خطیب نمازجمعه در بیان مسائل و مصالح جامعه را بر اساس روایات بر شمردند. ایشان با اظهار تأسف از جنایت اخیر در اطراف شهر با توجه به آیات قرآن فرمودند: قتل نفس در آیات قرآن قتل همه انسانهاست و از مسئولین قضایی خواستند که تحقیق و بررسی این پرونده را به تأخیر نیندازند.

آیت الله اسلامی در خطبه دوم با توجه به سالروز شهادت خلبان شهید شیرودی به درخشش دو خلبان جوان شهید معتقد به ولایت، شیرودی و کشوری اشاره و از فداکاری این شهیدان تجلیل کردند. ایشان در ادامه با تبریک میلاد امام حسین، امام سجاد و حضرت اباالفضل علیه السلام و روز پاسدار به خدمات سپاه پاسداران در عرصه های مختلف اشاره نموده و بیان داشتند: پاسداران ما خدمات گسترده ای داشته و دارند و این راه را رها نکرده اند. ایشان از جمله خدمات پاسداران را دستگیری انگلیسی ها در خلیج فارس، خنثی کردن توطئه ها در مرزها و نقشه تکفیریها و حامیان آنها در عراق و سوریه، برگزاری راهیان نور، یادواره شهدا و عمران و آبادانی توسط قرارگاه ختم الانبیاء بر شمردند.

نماینده خبرگان رهبری در ادامه خطبه دوم به روز معلم و شهادت شهید مطهری نیز اشاراتی داشتند و فرمودند: مطهری معلمی با معرفت و از عرفان های کاذب دور بودند، در برابر دریای فساد ایستاد و مقالات او در مجله زن آن روز چاپ می شد. ایشان از معلمین خواستند تا مثل مطهری کار کنند. برای خدا کار کنند و برای باند و جناح کار نکنند.

آیت الله اسلامی در آخر خطبه دوم در مورد انتخابات بیان داشتند: برخی نهادها این روزها اینجا و آنجا می روند و هدیه رد و بدل می کنند. چه خبر هست؟ این کارها را نکنید. اینها حق الناس است. ایشان فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با امنیت و آرامش و قانون گرایی در انتخابات را نیز متذکر شدند.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *