مردم امروز ایران همان مردم دیروزند که برای انقلاب خون دادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله علی اسلامی، صبح ۱۳بهمن در دیدار با مسئولین ادارات شهرستان تاکستان گفت: امام خمینی (قدس سره) تجسم عینی انسان کامل بود و به مسلمانان جهان اعتماد به نفس داد به طوری که بسیاری از کارشناسان غربی هم به عظمت و دوراندیشی امام اعتراف کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته ملت ایران به ویژه جوانان برومند ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که برای توسعه کشور نیازی به خارج از کشور ندارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: استکبار به سرکردگی آمریکا از همان ابتدای انقلاب تحریم و تهدید علیه کشور را آغاز کرد و ملت بیش از چهار دهه با تحریم و فشار آشناست و این وضعیت چیز جدیدی نیست

وی ادامه داد: با همه فشارها و تهدیدات ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب شاهد دستاوردهای زیادی است که هر کدام می‌تواند موجب افتخار و سربلندی باشد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردمی که با دست خالی به میدان آمدند و انقلاب را پیروز کردند همان مردم امروز هم در این شرایط حساس و در ۲۲ بهمن به صحنه خواهند آمد تا نشان دهند همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند.

آیت الله اسلامی اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ریشه طاغوت را خشکاند و به زباله‌دان تاریخ انداخت؛ این‌ها دستاوردهای کمی نیست.

امام جمعه شهرستان تاکستان گفت: دهه فجر فرصتی است تا در اندیشه‌ها و زندگی امام راحل تدبیر و آن را در سالگرد انقلاب مورد توجه بیشتر قرار دهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *