مصاحبه با خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم:

حضرت زهرا(س) محور وصل رسالت و امامت است/ وقار و شخصیت ایشان الگوی بانوان قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وقار و شخصیت حضرت زهرا(س) باید درسی برای بانوان قرار گیرد، قطعاً بانوان باید بدانند که متانت انسان عمل‌کردن به دستورات قرآن کریم و ۱۴ معصوم است.

آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: تمام حرکات و سکنات حضرت فاطمه زهرا(س) ملاک حق از باطل بوده یعنی در واقع حق را انتخاب و باطل را منع می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهادت حضرت زهرا(س) برای همه درس عبرت و الگو بوده است، افزود: ایشان برای احقاق حق ولایت، نفوذ نکردن باطل در حکومت اسلامی و برای اینکه نااهلان جای اهل‌ها را نگیرند، تا پای جان ایستاد و خود را در این مسیر که مسیر آسمانی و مسیر ولایت ارزش‌ها بوده فدا کرد. همه ما اعم از زن و مرد باید از این نوع درس و الگوبودن عبرت گرفته و استفاده کنیم و در هیچ زمان از ولایت و ارزش‌های آسمانی فاصله نگیریم.

وی با اشاره به اینکه باید از انقلاب اسلامی حمایت کنیم، عنوان کرد: همان‌طور که فاطمه زهرا(س) از بعثت پیامبر (ص) و امامت امیرالمؤمنین(ع) دفاع کرد ما هم باید از انقلاب اسلامی، ارزش‌ها، معیارهای حق و فضیلت دفاع کنیم که مبادا انقلاب خود را از تبعیت رهبران آسمانی و اولیاء الهی دور کنیم.

اسلامی بابیان اینکه حضرت زهرا(س) محور وصل رسالت و امامت است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه حضرت زهرا (س) محور وصل رسالت و امامت بوده ازاین‌رو الگو برای حجج و اولیای خداوند قرار گرفته است. همان‌طور که امام عصر(عج) فرمودند فاطمه(س) حجت بر من است ما هم باید از حجت امام عصر(عج) استفاده کنیم، ان‌شاء‌الله که همه ما از فاطمه زهرا(س) بهره‌مند شویم و راه آن معصومه آسمانی و حجت حق را ادامه بدهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وقار و شخصیت حضرت زهرا(س) باید درس برای بانوان قرار گیرد، قطعاً بانوان باید بداند که متانت انسان عمل کردن به دستورات قرآن کریم و ۱۴ معصوم است، اگر وظایف شرعی حجاب را نقص کنند نه‌تنها خود آنان بلکه جامعه ما ضرر خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *