“ملت ما اجازه ندادند که دشمنان در پیشبرد اهدافشان در کشورمان موفق شوند.”

آیت الله اسلامی در خطبه های نمازجمعه ۲۲ مهرماه:
“ملت ما اجازه ندادند که دشمنان در پیشبرد اهدافشان در کشورمان موفق شوند.”

انسان اگر سختی مرگ و انتقال به عوالم دیگر را در نظر بگیرد؛ تقوا را بیشتر در زندگی رعایت خواهدکرد.
میلاد مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام همراه با نشانه هایی از امداد ومعجزات الهی بوده که در تاریخ به ثبت رسیده است.
امام جعفر صادق (علیه السلام) شاگردان بزرگی را تربیت کرد و از حضرت احادیث بسیاری به جا مانده است. حاکمان بنی امیه هفتاد سال بیان حدیث پیامبر ( صلی الله علیه وآله)را ممنوع کردند ونزدیک هشتاد سال در منابر به حضرت علی(علیه السلام) و اولاد او سب و دشنام می دادند، این موضوع با توجه به فضا وآشوبی که امروزه در فضای مجازی شاهد هستیم ، دور از ذهن نیست. عمر بن عبدالعزیز سب ولعن حضرت علی ( علیه السلام ) را ممنوع کرد و همچنین نشر احادیث از پیغمبر (صلی الله علیه وآله) را رایج کرد، واین همزمان با امامت حضرت امام صادق (علیه السلام) بود.
باید برای دین دلسوزی داشت و با غیرت دینی از مقدسات اسلام پاسداری کرد.
و قطعا باحفظ وحدت و انسجام در مقابل فتنه ها می توان پیروز شد و دین خدارا نگهبانی کرد.
امروز شاهد کارهایی هستیم که در گذشته نیز سابقه داشته است. مثلا کشته سازی می کنند و به گردن انقلاب می اندازند، عوامل پهلوی و ساواک با آتش زدن مسجد در کرمان، این کاررا به گردن مبارزین انقلابی انداختند.
فعالیت دشمن امروز بسیار است، با توجه به مرکز افکار سنجی فارس، شبکه های زیادی به ویژه ۵ رسانه : بی بی سی انگلستان- اینتر نشنال سعودی وهابی- صدای آمریکا – رادیو فردا و شبکه من وتو بهایی که عمدتا در اختیار آمریکا و اسرائیل و وهابیت هستند، در نا آرامی ها و آشوب های اخیر با دروغ پراکنی نقش داشتند.
افرادی با بیش از ۴ ماه آموزش در خارج همانند کشتن افراد و همچنین با دریافت پول برای آتش زدن مساجد و مراکز پلیس و… خواستند اهداف شوم دشمنان را اجرا کنند.
از سوی دیگر دروغ هایی مثل ضرب وشتم یک خانم جوان ، فوت رهبر معظم انقلاب ، سقوط شهر اشنویه ، جریان دانشگاه تهران را شاهد بودیم که در رسانه های معاندین بسیار تبلیغ شد.
لکن همانگونه که در خبرها آمد با توجه به بررسی دقیقی که از سوی مراجع ذیربط همانند مراکز بیمارستانی وپزشکی قانونی انجام شده همه شایعه بود و نباید پذیرفت.
خبر دروغ فوت رهبرمعظم انقلاب نیز از دروغ های این شبکه های صهیونیستی وآمریکایی بود که با وقاحت تمام انجام دادند، در عین حالی که فرماندهی کل قوا در حال سان دیدن در جمع نیروهای مسلح بودند و آن تحلیل جامع را ارائه دادند و دروغشان برملا شد.
دشمنان این مرز و بوم می خواهند با فرهنگ حیوانیت وبرهنگی، مردم را از اسلام و دین جدا کنند حال آن که در طول تاریخ نوامیس وعفت مورد احترام این نرز و بوم بوده است و ملت ایران با غیرت دینی تن به کمرنگ شدن فرهنگ غنی اسلام در این کشور نخواهند داد.
بحمدالله در این مدت نیز ملت ما اجازه ندادند که در ایران موفق شوند.

 

آیت الله اسلامی در خطبه های نمازجمعه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۱ شهرستان تاکستان:
ملت انقلابی ،اجازه نمی دهد که آمریکا دوباره همانند قبل از انقلاب در منطقه حضور پیدا کند.
رعایت تقوا در زندگی سعادت بخش است. از امام سجاد (علیه السلام)سؤال شد مرگ چیست؟ فرمودند: مرگ برای مؤمن همانند آن است که لباس آلوده و چرکی را از تن بیرون بیاورد وبعد از شستشو، لباس تمیز، معطر ومرتبی بپوشد. ویا همانند استشمام بوی گلی معطر است.
شهادت مظلومانه آیت الله سید مصطفی خمینی (رحمه الله) در سال ۵۶ ، موجب برگزاری جلسات متعدد وصدورپیام های تسلیت و اعلامیه ازسوی بزرگان حوزه در شهرهای ایران شد که مبارزات انقلاب را شدت بخشید.
درخصوص جریانات مربوط به مذاکرات هسته ای که با هزینه های گزاف و امضاء های بین المللی انجام گرفت ودر ادامه با خروج آمریکا از آن همراه شد،اکنون شاهد آن هستیم که اروپایی های بدعهد نیز همان راه آمریکا را دنبال می کنند و تحریم ها را تجدید کرده اند و با حمایت از اغتشاشات به دنبال شکست ایران هستند.
اما ملت انقلابی اجازه نمی دهد که آمریکا دوباره همانند قبل از انقلاب در منطقه حضور پیدا کند.
آشوب طلب ها با اسم رمز هرزگی خواستند به انقلاب ضربه بزنند، بدون پوشش وبا تبلیغ بی حیایی درجاهای مختلف حضور پیدا کردند؛ اما دشمنان باید بدانند که ایران به قانون و نوامیس احترام می گذارد و اینگونه هرزگی ها و بی قانونی ها را نمی پذیرد.
درود خدا بر همه نیروهای انتظامی و امنیتی و ارتش و سپاه و بسیج. و از سپاه مقتدر که در غرب کشور توطئه گران در خارج را با حملات موشکی و پهبادی ادب کردند تشکر می کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *