ولادت امام زمان علیه السلام امیدبخش مسلمانان و شیعیان است.

 

 

آیت الله اسلامی درمصاحبه با خبرگزاری حوزه : وهابیت ادعا می کند که ابن تیمیه در کتاب خود به نقل از طبری ذکر کرده که امام حسن عسکری (علیه السلام) بعد از خودش فرزندی نداشته است و ادعای وجود مهدی دروغ است، در حالی که در منبع این مطلب که کتاب طبری است چنین مطلبی نیامده و این ادعا دروغ محض است.

امام جمعه تاکستان با ذکر این نکته که تعداد کتاب های نوشته شده در مورد حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) توسط اهل سنت بیشتر از شیعیان است، ابراز داشت: ۲۰۰ نفر از علمای اهل سنت مثل ذهبی، ابن حجر و شعرانی می گویند که امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه) متولد شده و هست؛ کتاب های اهل سنت درباره حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) بیشتر از کتاب های شیعیان است، پس نمی توانند منکر این قضیه شوند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: اظهار انکار وجود حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) از طرف این قبیل گروه ها به خاطر اهداف و اوامر ملوکانه استعمارگران است.

 

 

 

 

# زندگانی خاتم الاوصیاء امام مهدی (عجل الله تعالی قرجه الشریف) نام کتابی است که توسط آیت الله اسلامی به نگارش درآمده است. این کتاب ترجمه کتاب محقق مرحوم باقرشریف قرشی رحمه الله علیه است.

#کتاب دیگر زمینه مهدویت “مع الدکتور ناصر القفاری” است که توسط آیت الله اسلامی و در رد شبهات قفاری نسبت به عقائد شیعه به رشته تحریر در آمده است.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *