پیام تسلیت آیت الله اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (اعلی الله مقامه)

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانگداز مرجع عظیم الشأن وفقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (قدس الله نفسه الزکیه) عالم تشیع و ملت ایران را عزادار نمود.
صفای باطن، عشق وافر به اهل بیت (علیهم السلام) و دلدادگی به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در کنار تکلیف گرایی در عرصه دین و ارزش های اسلامی که در مکتب بزرگانی چون آیت الله العظمی بروجردی، امام راحل و آیت الله العظمی گلپایگانی(رضوان الله تعالی علیهم) به دست آورده بود؛ از او دیدبانی بصیر برای تراث شیعه و اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله)ساخته بود که به حق امینی راستین در حوزه های علمیه و پشتوانه ای محکم برای نظام و انقلاب اسلامی به شمار می رفت. جزاه الله خیرالجزاء.
حوزه های علمیه از فیوضات علمی، اخلاقی و سیاسی اش بهره مند می شدند و نزیک به یک قرن عمر پر برکت ایشان میراثی گرانبها برای عالم اسلام به ویژه برای جهان تشیع به حساب می آید.
حقیر، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران به ویژه هم استانی های گرامی (استان قزوین) و حوزه های علمیه و بیت مکرم آن مرحوم (رضوان الله تعالی علیه) و عموم شیعیان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم.
از خداوند منان، علودرجات برای آن فقید سعید و عزت و اقتدار بیشتر برای نظام ولایی اسلام و مراجع عظام تفلید و رهبر معظم انقلاب (دامت برکاتهم) و ملت شریف ایران طلب می نمایم.

علی اسلامی
نماینده مردم شریف استان قزوین
در مجلس خبرگان رهبری
و امام جمعه تاکستان

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *