مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو خواسته رهبرمعظم انقلاب در این انتخابات است

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: خواسته رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است؛بنابراین نباید اجازه داد که صندوق‌های رأی در روز ۲۸ خرداد خالی بماند.

آیت الله علی اسلامی روز چهارشنبه در همایش رسانه و انتخابات ۱۴۰۰ و یادبود بانوی قیام و قلم مرحومه لیلا امیری واقع در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین افزود: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی کاری شدنی است؛ چون وقتی ما می‌توانیم ۴۰ میلیون نفر در انتخابات داشته باشیم چرا به ۳۰ و ۲۵ میلیون نفر اکتفا کنیم؟ از همه، از خانواده، از اعضای فامیل دعوت کنید تا رأی بدهند.

آیت الله اسلامی بیان داشت: این حق مردم است که با انتخاب خودشان اوضاع را تغییر دهند؛ فکر نکنیم به هرکسی رأی بدهیم فرقی ندارد، بلکه باید انسانهایی را انتخاب کنیم که اصلح باشند، نه فقط در ریاست جمهوری، بلکه هرکجا که واژه انتخاب است باید بهترین ها انتخاب شوند.

امام جمعه شهرستان تاکستان با بیان این که وقتی ما می‌توانیم موشکی بسازیم که هزاران کیلومتر را بپیماید و از منافع ما حفاظت کند، وپیشرفت ما در صنعت و علوم؛ از رتبه۱۳۴علمی قبل از انقلاب به رتبه علمی ۱۳ یا ۱۴ امروز دنیا رسیده است؛ در عرصه اقتصادی نیزباید مصمم باشیم که این بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها با رأی من و شما به عدالت تبدیل شود.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتخابات ضدخفقان است و نباید بگذاریم دشمن آن را از دست مردم ایران بگیرد و در اهداف شوم استفاده کند، مطمئنن باشید در این انتخابات نیز دشمن به فکر ایجاد فتنه است و باید هوشیار بود.

آیت الله اسلامی اظهار داشت: ما از شورای نگهبان که نقشه‌های دشمن را خنثی کرده تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن دست از مخاصمه با انقلاب اسلامی برنمی دارد و پشت سرهم فتنه راه می‌اندازد تا به نظام ضربه بزند. لذا انقلاب اسلامی بیش از پیش به محافظت و نگهداری نیازدارد و باید از آن مراقبت کرد.مشارکت حداکثری در انتخابات ازبهترین مصادیق حمایت از این انقلاب است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *