آیت الله اسلامی سال مهارتورم و رشد تولید را تبریک گفت و بر رعایت حرمت ماه رمضان از سوی مردم تأکید ورزید



آیت الله اسلامی درخطبه های نماز جمعه ۴ فروردین،(۲رمضان) ۱۴۰۲:
روزه، بندگی خدا و تسلیم خداوند بودن است. آحادجامعه باید حرمت این ماه مبارک را رعایت کنند ، مسجد ها را رونق ببخشید، در این ایام ذکر خدا را داشته باشیم، از گناهانی چون غیبت کردن پرهیزشود، وهرچه می توان به عبادت خدا پرداخت تا بعدا حسرت نخوریم، هرچه مقدور است قرآن بخو انید، از لحظه لحظه ماه مبارک استفاده کنیم و ان شاءالله خود را برای شبهای قدر آماده تر کنیم.

قدرت های دنیا با انقلاب اسلامی و استقلال کشور ما مخالف بودند اما امروزدر سایه شهدا و استقامت امت حزب الله وقدرت ایران را نمی شود نادیده گرفت ،
حضور قدرتمند کشتی ها وناوهای ایران در دریاهای دوردست، نقش ایران در معادلات کشورهایی همانند روسیه و چین ، باعث شده تا آمر یکا کدخدا گری خود را از دست بدهد و در مورد ارتباط عربستان با ایران،از معادلات کنار بماند.
این قدرت ایران ونظام اسلامی است که آمریکا را از منطقه بیرون کرد و آمریکا با اشتباهات فاحش در دشمنی با ایران، منطقه را ازدست داد.
– همان طور که در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرارگرفت مهار تورم و رشد تولید ارتباط تگاتنگی باهم دارند، و باید اذعان کرد که تلاش های رئیس جمهور محترم در این زمینه ستودنی است و بایستی سایر مسئولین دولتی نیز با تدبیر هرچه بیشتر عمل کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *