اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله اسلامی

امام جمعه محترم تاکستان با سفارش و توصیه به تقوای الهی در خطبه اول در مورد اهمیت وجایگاه نماز جمعه فرمودند: از آثار نماز جمعه وحدت و انسجام در جامعه است و با توجه به روایات معصومین در کتابهای معتبر روائی اگر کسی سه جمعه در نماز جمعه شرکت نکند نشانه دو رویی او است.

آیت الله اسلامی با گرامی داشت روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ابراز خرسندی از ایراد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تاکستان توسط جانشین فرماندهی قرارگاه عملیاتی ۱۶ زرهی، امیرسرتیپ دوم بهنام پیری فرمودند: در زمان پیروزی انقلاب، علیرغم بعضی نظرات مبنی بر حذف ارتش، حضرت امام خمینی (ره) جهت تکریم و تجلیل از ارتشیان روزی را در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز ارتش معین فرمودند و ارتشیان هم حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و نقش آفرینی های بسیار خوبی در زمان انقلاب و بعداز پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته اند. همچنین امروزه ارتش با هماهنگی سایر قوای مسلح، در تأمین امنیت نقش دارد و ما از ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل می کنیم.

نماینده محترم خبرگان رهبری با محکوم کردن حملات آمریکا به سوریه و ایجاد ناامنی در منطقه و هم چنین تهدید کره فرمودند: رئیس جمهور آمریکا به بهانه سلاح شیمیایی در سوریه به این کشور حمله کرده در صورتی که خود آمریکا دارای سلاح هسته ای بوده و آن ها را بکار گرفته است و اکنون نیز دارای سلاح های مخرب هسته ای می باشد.
ایشان هم چنین اشاره ای به سخنرانی مقام معظم رهبری داشته و واکنش معظم له نسبت به این جریان را در جمع فرماندهان ارشد نیروهای نظامی، حاکی از قدرت دفاعی و نظامی نظام اسلامی دانستند و در تحلیلی نسبت به تهدید و حمله آمریکا به کره نیز فرمودند: آمریکا غلط می کند به کره حمله کند و این امر باعث بهم ریختن آمریکا خواهد شد.

آیت الله اسلامی در ادامه اشاره ای به انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری داشته و فرمودند:
در انتخابات شوراهای اسلامی افرادی را انتخاب کنید که کارشناس و خبره بوده و هدف خدمت به شهر را داشته باشند.
ایشان در آخر خطبه ها انتخابات ریاست جمهوری را مهم دانسته و فرمودند:
حق ماست که در مورد مدیر اجرایی کشور روشنگری کنیم. ایشان در صبحت هایشان بیان کردند: اینقدر تحقیر شدن و تورم بس است.
نماینده خبرگان رهبری نسبت به ثبت نام های ریاست جمهوری واکنش شدیدی نشان داده فرمودند: ملتی که اینقدر بالندگی دارد و ما اینقدر رشد داشته ایم و در شرایطی که ما دشمنانی مانند آمریکا و اسرائیل و انگلیس داریم چرا دولت ها و بخصوص دولت اخیر و کنونی قانون انتخابات را اجرا نمی کنند و به صورت مسخره برای ریاست جمهوری ثبت نام می کنند؟ ایشان همچنین به استناد به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و قانون اساسی، شرایط رئیس جمهور و فرد اصلح را بیان کرده و فرمودند: بایستی کسی را انتخاب کنیم که دنبال خدمت صادقانه باشند نه دنبال قدرت طلبی و هوی وهوس، دولت عزتمند تأسیس کند نه دولت حقیر، دولت کارآمد و مردمی، زندگی اش با مردم یکی باشد….

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *