آیت الله اسلامی: اگر درایت و رهبری داهیانه حضرت آقا نبود به یقین صنایع موشکی ودفاعی ما تسلیم دشمن می شد.

💎نماز عبادی – سیاسی جمعه این هفته تاکستان(۲۳آذر۹۷) همچون هفته های گذشته به امامت خطیب توانا حضرت آیت الله اسلامی امام جمعه محبوب تاکستان برگزار شد. ایشان با سفارش به تقوای الهی و گرامی داشت مناسبت های هفته موارد ی را متذکر شدند.
♦ آیت الله اسلامی با تسلیت روز وفات حضرت معصومه -س – اشاره داشتند که زیارت این حضرت زیارت ماثوره است یعنی این که از معصوم است . وسفارش است به لحاظ مخفی بودن قبر حضرت زهرا – س – به زیارت این حضرت بروید.
ایشان همچنین وفات مرحوم فلسفی را یاد آور شده و ایشان را خطیب ، نطاق و افتخار منبری ها دانستند که برای راه اهل بیت زحمات زیادی کشیدند.
👈 امام جمعه تاکستان در فرازی از خطبه ها با اشاره به حمله موشکی صدام به دزفول فرمودند: این حملات به ایران به خاطر نبود تجهیزات نظامی وموشک بود وامروز نخواهیم گذاشت که موشک ها و صنایع نظامی را از ما بگیرند. اگر درایت و رهبری داهیانه حضرت آقا نبود به یقین صنایع موشکی ودفاعی ما تسلیم دشمن می شد.
ایشان به حوادث چاه بهار اشاره داشته وفرموند : سرباز ناجا و نیروی انتظامی از خودشان ایثار وفداکاری نشان دادند وحوادث ناگواری نیفتاد و آنها به مقصد کثیف خود نرسیدند.
انتخاب این حادثه در چاه بهار به لحاظ امنیت ونقطه خاص جغرافیایی و همچنین به لحاظ نقطه استراتژیکی ونزدیکی به عربستان و امارت بود که تصمیم به نا امن نشان داده وتهدید چاه بهار گرفتند والحمدلله به اهداف خود نرسیدند.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *