بر همه ما فرض است که از فرامین رهبری اطاعت کنیم واز دسته بندی ها و تفرقه دوری کنیم.

🍃🔵 نماز جمعه این هفته(۱۷فروردین۱۳۹۷) تاکستان به امامت حضرت آیت الله اسلامی اقامه گردید.

◀️حضرت آیت الله اسلامی در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه به تقوی الهی با اشاره به روز ملی هسته ای وپیروزی های آن برای ملت ایران و با تجلیل از فعالان و دانشمندان هسته ای فرمودند: آمریکا جلوی فعالیت هسته ای ایران گرفته و نمی گذارد شیرینی آن برای مردم احساس شود. ایشان ابراز امیدواری کردند که با توجه ترقی ها وپیشرفت های حاصل از انرژی هسته ای از جمله اورانیوم غنی سازی شده مردم ایران شیرینی آن را احساس کنند. ایشان همچنین در همین رابطه افزودند: سرایت مذاکرات هسته ای به برنامه موشکی ما به هیچ وجه قابل تحمل نیست.
🔵خطیب جمعه تاکستان با گرامی داشت یادو خاطره شهیدسرافراز صیادشیرازی از ایشان به عنوان الگوی جوانان نام برده وافزودند: در زمان جنگ تحمیلی این شهید عزیزارتباط معنوی با خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) بخصوص با حضرت مهدی (عج) داشته وقبل ازجلسات با توسل به ائمه وتوکل به خداوند مدد می گرفتند.
🔴حاج آقا اسلامی با تسلیت شهادت حضرت امام موسی بن جعفر(ع) فرمودند: باتوجه به اینکه حضرات معصومین(ع) همیشه تسلیم امر پروردگار بودند دعای حضرت موسی کاظم (ع)خلاصی از زندان هارون بوده است واین رمزی دارد؛ ایشان درهمین زمینه افزودند زندگانی امام موسی بن جعفر (ع) نیاز به تحقیق و پژوهش دارد.
◀️نماینده خبرگان رهبری در بخشی از خطبه ها با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال و توصیه معظم له به خرید کالای ایرانی ضمن توصیه هایی به مردم در رابطه با استفاده از کالای ایرانی ،تذکراتی نیز به مسؤولان داشتند.
◀️ایشان همچنین نسبت به حرفهای کودکانه بن سلمان در توهین به ایران اسلامی و همچنین به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب واکنش نشان داده و شخصیت و صحبت های بن سلمان را کودک صفت ، جاه طلب و ناشیانه خطاب کرده و افزودند: همانطور که در نامه مقام معظم رهبری به اسماعیل هنیه عنوان شده و برمقاومت تأکید شده است بر همه ما فرض است که از فرامین رهبری اطاعت کنیم واز دسته بندی ها و تفرقه دوری کنیم.

🚨 #آیت_الله_اسلامی خطیب جمعه تاکستان در پایان دو خطبه با سفارش و تأکید بر وحدت فرمودند :
پاره ای مسموعات حکایت از این می کند که اقشار مختلف در روز شنبه (فردا) جهت اعتراض به پاره ای از مسائل نشأت گرفته از نفاق خارج ، تجمع خواهند نمود.
ایشان فرمودند : گرچه ممکن است هدف ، مقدس باشد ولیکن بنظر من می آید که با ملاحظه شرایط و فضای حاکم ؛ این گونه تجمع ها کمکی به امنیت استان نمی کند.
بنابراین انتظار میرود بخاطر مصالح و امنیت استان ، چنانچه این تجمع را کنسل کنند ، بخیر استان و شهرستان خواهد بود.
ایشان در توضیح گفتند ما نباید حاضر بشویم یک تار موی نظام مقدس جمهوری إسلامی آسیبی ببیند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *