پیام تبریک آیت الله اسلامی به آیت الله رییسی

نمایندگان خبرگان استان قزوین، در پیامی پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند. متن پیام ایشان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الامام الحسن العسکری (علیه السلام) : إذا أراد الله بعبدٍ خیراً هَیّأ له أسبابه
جناب مستطاب آیت الله رئیسی (دام عزه)
رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم و رحمه الله
احتراماً آن طور که از ظاهر روایت بر می آید، منظور از «خیر» نوع ویژه آن است. بستر خدمت به اسلام ومسلمین و رفع محرومیت از آحاد ملّت و تامین عزّت و اقتدار نظام ، بزرگترین هدیه و خیری است که خداوند متعال به شما عنایت کرده است.
حضرت آقای رئیسی
ما شاهدبودیم که چگونه مردم شهرها و روستاها حضور حماسی در۲۸خرداد۱۴۰۰ را انتظارمی کشیدند تا گزینه مدنظرشان را انتخاب نمایند . ولذا تحریم، کرونا، وسوسه های بیگانه و اختلال آفرینی در امر انتخابات نتوانست خللی در عزم و اراده آنان وارد نماید.
جناب آقای رئیسی
شما نه فقط وکیل مردم نجیب و فهیم ایران عزیزشدید بلکه طبق بیان امام معصوم، چنان چه در رفع گرفتاری و حلّ مشکلات مردم، قدم بگذارید -که همین از شما متوقع است – وکالت خدای متعال را نیز خواهید داشت ؛«إِنَّ لِلَّهِ فِی الْأَرْضِ وکلاء یَسْعَوْنَ فِی حَوَائِجِ النَّاسِ ».
ما نمایندگان مردم شریف و ولایتمدار استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، این انتخاب شایسته را به رهبر فرزانه انقلاب، آن ذریه الزهراء(سلام الله علیها) و به حضرتعالی تبریک می گوییم.
ان شاء الله و به مدد خدای متعال بتوانید رضایت حضرت ولی الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به دست آورده و مایه امن و آرامش ملّت عزیزمان شوید .
در پایان براین سه نکته مهم که در برنامه ها و شعارهای حضرتعالی نیز مطرح شد تأکید می گردد :
۱- ضرورت ادامه استمرار مبارزه با فساد و افساد به ویژه در دستگاه اجرا که بسیار مؤثر و اعتماد ساز است.
۲- معالجه فوری و ضربتی وضعیت سخت معیشت محرومین و مستمندان صبور و ایتام آل محمد(علیهم السلام).
۳- ایجاد وحدت و انسجام در امت ؛چراکه تقسیم مردم و انتساب آنان به اصول گرا و اصلاح طلب و واژه هایی از این قبیل ؛ چه آسیب ها و صدماتی بر صف مرصوص امّت وارد کرده و چه چراغ سبزهایی به دشمنان نشان داده است .
انتظار آن است که همت و اراده را مضاعف نموده ، ملّت بزرگ ایران را از این دو قطبی ها نجات داده و همه را در محور مکتب ولایت گرد هم آورید و انسجام و یکبارچگی را جایگزین این کشاکش و دسته بندی ها نمایید؛ قطعاً مردم هم که خسته از این جناح بندی ها هستند استقبال خواهند کرد.

علی اسلامی         مجید تلخابی
نمایندگان مردم دیار شهید رجایی : «قزوین» در مجلس خبرگان رهبری
سی ام خرداد ۱۴۰۰

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *