مردم در وضعیت بد معیشتی هستند

دولت در حوزه اقتصادی کار نکرده/ برخی مسئولین کاری به اسلام ندارند

خبرگزاری تسنیم/ آیت‌الله اسلامی با تأکید بر اینکه وضعیت معیشتی مردم خوب نیست، گفت که دولت نتوانست نه در داخل به اقتصاد رونق ببخشد و نه از خارج سرمایه‌گذار جذب کند.

آیت‌الله علی اسلامی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره ویژگی‌های یک دولت در تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در قالب دولت اسلامی متبلور می‌شود. هرچه عزت و سربلندی دولت اسلامی‌ بیش‌تر باشد، نظام و انقلاب موفق‌تر خواهد بود. متأسفانه در این سالها سربلندی، عزت و بالندگی ما جایگاه اصلی خود را ندارند و رو به افول رفته است.

آیت‌الله اسلامی با بیان “وضع‌ کنونی ما در جهان جای نگرانی دارد و کشورهای بی‌اهمیت و بی‌شخصیتی که جایگاهی در جهان ندارند نیز ما را تحقیر می‌کنند”، گفت: با پاسپورت ایرانی برخورد بدی می‌کنند. امیدواریم دولت به این مسئله توجه کند که در دنیا وضعیت خوبی نداریم و این وضعیت را جبران کند وگرنه در تاریخ ایران ثبت می‌شود که انقلاب اسلامی در این مقطع بسیار تضعیف و تحقیر شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسئله اقتصاد اولین مسئله زندگی مردم است، خاطرنشان کرد: دولت نتوانست نه در داخل به اقتصاد رونق ببخشد و نه از خارج سرمایه‌گذار جذب کند. توده مردم وضع اقتصادی‌شان بد است. تولید داخلی کنار گذاشته شده و کالاهای قاچاق از خارج وارد می‌شود. بالاترین رقم ارز برای جنس قاچاق مصرف می‌شود.

** ۵۰۰ کارگر تنها در یک کارخانه بیکار شدند/ برخی مسئولین کاری به اسلام ندارند

وی تصریح کرد: کارخانه‌ای می‌شناسم که ۷۰۰ کارگر داشت اما اکنون ۱۳۰ کارگر دارد و سرپرست قریب ۵۰۰ خانوار بیکار شدند. کارخانه‌ای که ۲۰۰ کارگر داشت به ۳۰ کارگر بسنده کرده است. علت اصلی این است که تولید داخلی نیست و قاچاق فراوان شده است.

امام جمعه تاکستان با ابراز “من به آقای روحانی احترام می‌گزارم و ایشان همکار ما در مجلس خبرگان است”، متذکر شد: مجموعه اقتصادی دولت موفق نبوده و کسانی نیستند که بتوانند مشکلات را حل‌و‌فصل کنند. روحانی یک تیم اقتصادی قوی و ماهر در اختیار ندارد و باعث شده بسیاری از مشکلات فراوان‌تر شود و به مردم فشار بیاورد.

آیت‌الله اسلامی با اظهار “ما به نام اسلام بر سر این میزها نشستیم اما بسیاری از مسائل اسلام را از بین بردیم”، تأکید کرد: اسلام این‌همه به ما خدمت کرد و ما را از بردگی نجات داد اما آیا ما به این اسلام عزیز که به‌فرموده امام(ره) به استکبار سیلی زد خدمتی کرده‌ایم؟ ما یک‌صدم آنچه اسلام به ما خدمت کرد، نتوانستیم خدمت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه مسائل فرهنگی مبتذل در جامعه حاکم شده، اظهار کرد: متأسفانه برخی مسئولین کاری به اسلام ندارند و ما در مقابل اسلام سرافکنده هستیم. ما در مقابل رهبران آسمانی، پیامبر و امام زمان(عج) سرافکنده‌ایم و خیلی کوتاه آمدیم.

وی افزود: ۳۰۰ هزار جوان در این کشور به شهادت رسیدند. آنها رفتند تا ما عزیزانه زندگی کنیم و ذلت را از این کشور دور کنیم. آیا احترام به شهدا این است که به خون آنها و اهدافشان اهمیت ندهیم؟ امیدوارم مسئولین به فکر بیفتند و جوانمردانه با اسلام و خون شهدا برخورد کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *