دشمن به دنبال حیله‌ای جدید برای مبارزه با نظام است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه مبارزه به پایان نرسیده چراکه اکنون دشمن به دنبال حیله و نیرنگی جدید برای مقابله و مبارزه با نظام است.

آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: از روزی که بشریت روی زمین پانهاده است مبارزه حق علیه باطل شکل گرفت، پیامبران در دوره‌های مختلف و پس از آن امامان معصوم در این مبارزه همیشگی حضور داشته‌اند.

وی افزود: البته این مبارزه تنها مختص زمان امامان و پیامبران نبوده است و تا زمانی که حق و باطل در جهان وجود دارد، مبارزه دائمی این دو جبهه پابرجاست.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تداوم حق در جهان است و با مبارزه با حکومت شاهنشاهی و طاغوت همین حق علیه باطل است.

وی افزود: در بسیاری از موارد تشخیص حق و باطل کار بسیار دشواری است و برای عامه مردم تشخیص اردوگاه حق و باطل بسیار سخت می‌شود، در ماجرای فتنه ۸۸ نیز بسیاری از مردم ناخواسته به سمت جبهه باطل کشیده شدند.

آیت الله اسلامی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی و پیروزی جمهوری اسلامی ایران دشمن بارها و در دفعات مختلف سعی در ضربه زدن به نظام را داشت ولی در هر دوره‌ای با بصریت و توانمندی مردم شکست خورد، جنگ تحمیلی نخستین مبارزه جدی دشمن با انقلاب اسلامی بود که به لطف خدا و شجاعت دلیر مردان ایران اسلامی دشمن سرخورده و شکست خورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از این که دشمن کاملا ناامید شد و به این باور رسید که با ابراز سخت و مبارزات نظامی نمی‌تواند با این مردم مبارزه کند در پی یافتن راهی جدید برآمد، و در این راه جدید اعتقادات و هویت مردم مورد هدف قرار گرفت.

اسلامی با اشاره به ماجرای کوی دانشگاه در سال ۷۸ تصریح کرد: ماجرای کوی دانشگاه و پس از آن فتنه ۸۸ تاثیر مبارازت فرهنگی در کشور را آشکار می‌کند.

وی گفت: بصیرت و دانایی تنها ابزاری است که در مبارزات فرهنگی جبهه حق و باطل را از هم متمایز می‌کند از این رو بصیرت افزایی تنها راه مبارزه در این جبهه است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی کلام ایشان سبب شد تا مردم بتوانند راه حق و باطل را تشخیص دهند و اردوگاه باطل را بشناسند.

آیت الله اسلامی بیان کرد: مردم در تاریخ ۹ دی به خیابان‌ها آمدند و تجدید میثاق با رهبری انجام دادند و ولایت پذیری و تبعیت از رهبری را به معنای کامل اجرایی کردند.

وی افزود: اگر مردم در تاریخ ۹ دی توانستند حق و باطل را بشناسند و همچنان پشت نظام و رهبری بایستند به این معنا نیست که راه مبارزه به پایان رسیده بلکه باید جدیت بیشتری به کار برده شود چراکه اکنون دشمن به دنبال حیله و نیرنگی جدید برای مقابله و مبارزه با نظام است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری همچنین از رسانه‌ها خواست با آگاهی بخشی چهره واقعی استکبار و جبهه باطل را به مردم نشان دهند و در تشخیص مسیر حق و باطل همراه مردم باشند.

به نقل از تسنیم

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *