سخنرانی آیت‌الله اسلامی در مجلس خبرگان رهبری

انتقاد آیت‌الله اسلامی نسبت به فساد اداری/چرا برخی به اختلاس و حرام‌خواری ادامه می‌دهند
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از کم کاری‎ها در عرصه نظارت گفت:‌ «چرا نظارت طبق قانون صورت نمی‎پذیرد و امر و نهی دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب کنار گذاشته می‎شود؟ و عده‎ای حتی بعضاً در بین مسئولین و بدنه حکومت نفوذ کرده و فساد و حرامخواری و اختلاس را ادامه می‎دهند و خیلی‎ها فقط نظاره‎گرند.  

آیت‌الله علی اسلامی در سومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی پیش از دستور اجلاس خبرگان از دشمنی استکبار با نظام اسلامی سخن گفت و تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان، اسلام و انقلاب اسلامی، تلاش کرده‎اند استقلال کشور را بشکنند. همانطور که پیامبر در روز غزوه خندق (احزاب) فرمود: برز الایمان کله الی الشرک کله امروز هم آمریکا و انگلیس و اسرائیل و جریان فتنه همه به جنگ ام القری اسلام (ایران اسلامی) آمده‎اند و جریانات انحرافی و التقاطی داخل را به کمک گرفته‎اند و علیه اعتقادات و باورهای دینی بسیج شده‎اند تا با شهید و شهادت و ایثار و استقلال و حجاب و عفاف،‌ مبارزه و ارزشهای ما را به سخره و استهزاء بگیرند، اما سخن در این نیست که چرا آمریکا و انگلیس با ما دشمنی می‎کنند؛ زیرا که اقتضاء ذات این غارتگران بین الملل همین است، اما عمده حرف این است که چرا در داخل، عده‎ای نوکری بیگانگان را برگزیده‎اند و حتی‌ بسیاری از اینان با استفاده از بیت المال و امکانات این نظام دست به دست دشمن می‎دهند!
وی با انتقاد از کم کاری‎ها در عرصه نظارت ابراز داشت:‌ «چرا نظارت طبق قانون صورت نمی‎پذیرد و امر و نهی دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب کنار گذاشته می‎شود؟ و عده‎ای حتی بعضاً در بین مسئولین و بدنه حکومت نفوذ کرده و فساد و حرامخواری و اختلاس را ادامه می‎دهند و خیلی‎ها فقط نظاره‎گرند و اقدام عملی صورت نمی‎پذیرد؟! همه می‎دانیم که کارآمدی اسلام و مدیریت فقاهت دنیا را مبهوت و حیران کرده و رشد سریع عملی و دفاعی به کشور داده، دشمن را مجبور به عقب نشینی کرده و سنگرها را فتح کرده و همچنان به پیش می رود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید فکری کرد و اقدام مناسب انجام داد سازوکار و مقرراتی ارائه شود و از این طریق، مطالبات خبرگان تحقق پذیرد با تقاضا و التماس نمی‎شود جلوی این مفاسد را گرفت، بلکه امر، فرمان و اعمال قانون می‎خواهد.
وی افزود: شما ای حضرات خبرگان بیائید چنین چارچوبی ارائه دهید و مطالبات خود را از نهادها و سازمانها و مجموعه‎های دیگر مطالبه نمائید. نباید به این و آن حواله دهیم. نباید توقع داشت رهبر معظم انقلاب، تنها در صحنه حاضر باشند و همه امور را به تنهایی پیگیری کنند در حالی که ایشان این همه کارگزار در نظام دارند که خبرگان هم از جمله آنهاست 

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *