مسئولان برای تحقق جهش تولید باید شبانه‌روز فعالیت کنند

عضو خبرگان رهبری: ‌زندگی مردم در سال ۹۹ باید تغییر اساسی پیدا کند / مسئولان برای تحقق جهش تولید باید شبانه‌روز فعالیت کنند
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند کار باید به دست جوانان باشد، جوانانی که دارای ایمان بوده و روحیه انقلابی دارند، گفت: امیدواریم مسئولین در سال ۹۹ از ارشاد و هدایت مقام معظم رهبری بهره برده و شبانه روز فعالیت کنند.
آیت‌الله علی اسلامی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند که باید ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار باشند.

وی افزود: کلمه انقلابی در سخنان مقام معظم رهبری در سال ۹۸ بیان شد و ایشان به زبان آوردند، علت آن این است که نظام و انقلاب اسلامی با کلمه انقلاب، انقلابی، ایمان و مومن عجین شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برخی از مسئولین و افرای که پست و ریاست و مسئولیتی بر عهده دارند متاسفانه با انقلاب و انقلابی گری و انقلابی بودن سر و کار ندارند، برخی از مسئولین انقلابی بوده ولی برخی دیگر از مسئولان از انقلابی بودن فاصله دارند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند‌ که‌کار باید به دست جوانان باشد، جوانانی که دارای ایمان بوده و روحیه انقلابی دارند، عنوان کرد: در سال ۹۸ مشاهده کردیم که مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت رونق تولید تاکید کردند و برخی از کارخانه هایی که تعطیل شده بود به چرخه تولید بازگشت ولی چون روحیه انقلابی‌گری حاکم نبود این موضوع به خوبی محقق نشد.
آیت‌الله اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی تاکید کردند که در زمینه تولید اقداماتی انجام شده است ولی زندگی مردم و سفره آنها و اقتصاد جامعه باید تغییر اساسی پیدا کند، مردم باید مشاهده کنند که زندگی و معیشت آنها دچار تغییرات اساسی شده که اگر مردم به چنین تغییری رسیدند آن موقع می توان گفت که موفق عمل کردیم و انقلاب و نظام را در اهداف مورد نظر پیش بردیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اقداماتی که در سال ۹۸ انجام شده است باید جهش پیدا کند، مسئولان باید شب و روز نشناسند و همواره پای کار بوده و خستگی ناپذیر باشند، امیدواریم مسئولان در سال ۹۹ از ارشاد و هدایت مقام معظم رهبری بهره برده و شبانه روز فعالیت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: اگر در راه ما تلاش و جهاد کنند ما هم هدایت های خود را نسبت به آنها عنایت می کنیم، اینکه مقام معظم رهبری می فرماید “جهش تولید” به این خاطر است‌که چون دولت ها در سال های آخر به‌کارهای شخصی می‌پردازند و اگر این گونه باشد از سال ۹۸ عقب‌تر خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان‌کرد: مقام معظم رهبری شعار سال را “جهش اقتصادی” نامیدند، مسئولین باید تلاش بیشتری داشته باشند و مثل کسانی که در ابتدای مسیر قرار دارد فعالیت کنند و سستی به خود راه ندهند و اگر باقیات و صالحات و نام نیک می خواهند باید فعالیت داشته باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *