نقش و نفوذ سپاه در غرب آسیا معادلات دشمن را به هم ریخته است

آیت الله علی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص بیانیه اخیر اتحادیه اروپا علیه سپاه مبنی بر تروریست خواندن این نهاد انقلابی اظهار کرد: آنچه امری عقلی و طبیعی است این است که دشمنان آنچه در باطن خودشان نسبت به طرف مقابل دارند عداوت است و باید آن را بروز دهند.

وی افزود: بر این اساس سپاه پاسداران به دلیل آن که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و با پیروی از ولایت فقیه و مراجع تقلید برجسته شیعه، به انجام وظایف خود می پردازد، مورد عداوت دشمن قرار می گیرد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: زمانی آمریکا در کشور ایران یکه تاز بود، تنگه هرمز، دریا، هوا، خشکی، معادن نفت و گاز و ذخایر کشور را در اختیار داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا از این سرزمین بیرون رانده شد.

آیت الله اسلامی ادامه داد: در حال حاضر که آمریکا و اروپا می بینند تنگه هرمز از دست رفته و در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا دیگر توان و فرصت جولان ندارند، همه این موارد را حاصل فعالیت های سپاه پاسداران و آثار با برکت وجود این نهاد انقلابی تلقی می کنند و به همین دلیل با عقده و کینه به صدور بیانیه علیه سپاه می پردازند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمام منطقه و جامعه اسلامی محبوبیت دارد توضیح داد: در بیانیه اخیر دشمنان دست به یک حرکت بسیار ناشیانه علیه سپاه پاسداران زدند، این که می خواهند این نهاد را تروریستی معرفی کنند واقعاً مضحک است چرا که سپاه پاسداران هم جنگ را به نفع کشور و منطقه خاتمه داد و هم امنیت را برقرار کرد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: سپاه پاسداران هر زمانی که در بیانیه ها و موضوعات مختلف اعلام موضع می کند معادلات مستکبران به هم می خورد و زمانی که سپاه وارد میدان می شود به یقین مستکبرین همچون آمریکا، فرانسه، انگلیس و اسرائیل تعادل و آرامش خود را از دست می دهند که بیانگر ضعف دشمنان در مقابل سپاه پرقدرت است.

وی در ادامه بیان کرد: آیا کسی که در عراق بیش از یک میلیون انسان را کشت، آیا دولت و ارتشی که در افغانستان ۲۰ سال مساجد و مراسم ها را بمباران و خانواده ها را داغدار کرد و کسی که از آن طرف دنیا نفت سوریه را غارت می کند و با خود می برد و داعش را به جان مردم موصل، عراق و سوریه انداخت تروریست است یا سپاهی که مدافع امنیت منطقه بود؟ این موارد برای همه روشن است و آمریکا نمی تواند دیگران را تروریستم بداند وقتی که خود بزرگترین جنایت ها را مرتکب شده است.

آیت الله اسلامی اضافه کرد: سپاه پاسداران در زمان وقوع حوادث مختلف همچون سیل، زلزله و سوانح مختلف به یاری مردم می شتابد و از غارت و دست درازی دشمن نسبت به این آب و خاک جلوگیری می کند و بر این اساس با تمام وجود و تمام قد، از سپاه پاسداران اعلام پشتیبانی میکنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در برابر دشمنان ایستاده و آحاد ملت هم پشت سر ایشان از نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع می کند.

وی اظهار امیدواری کرد: اروپایی ها که آمریکایی ها بسیار بر آنها مسلط شده اند باید سر عقل بیایند و اشتباهات گذشته را تکرار نکنند، به عنوان نمونه، انگلیسی ها ظلم های بسیاری در حق ملت ایران کردند که می توان به از دست دادن چندین میلیون نفر از هموطنان بر اثر قحطی اشاره کرد. موضوعی که هیچگاه از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نخواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *