دل بستن مصدق به آمریکا، عامل ورود بیگانگان به کشور

آیت اله اسلامی باسفارش و تذکر به تقوای الهی به مناسبت های هفته پرداختند. ایشان در رابطه با ملی شدن صنعت نفت فرمودند: مجتهدی مثل آیت الله کاشانی و مبارزی چون آقای مصدق خیلی زحمت کشیدند. آیت الله کاشانی اعلامیه می نوشت، مردم را جمع می کرد و نفت را از حلقوم انگلیسی ها در آوردند. ایشان افزودند: انگلیسی ها از در بیرون رانده شدند اما متأسفانه بین مبارزین نهضت نفت اختلاف ایجاد شد و آقای مصدق احساس کرد نیازی به کاشانی ندارد. در حالی که کاشانی به مصدق نامه می نویسد که من اطلاع دارم کودتایی در پیش است آقای مصدق این اخطار را اهمیت ندادند . سرانجام کودتای ۲۸ مرداد را راه انداختند و دولت مصدق را ساقط کردند. مصدق به آمریکاییها دل بست و بیگانگان این بار از پنجره وارد شدند.

امام جمعه تاکستان در ادامه به ماجرای حمله و جنایات ساواک به فیضیه در مجلسی که به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام توسط آیت الله گلپایگانی ره برپا شده بود و همچنین عملیات غرور آفرین فتح المبین اشاراتی داشتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در آخر به رعایت صرفه جویی در مصرف آب در روزهای پایان سال سفارش نمودند و بیان داشتند اسراف آب طبق فتاوای مراجع تقلید حرام می باشد. همچنین ایشان انتظارات خود از مسئولین اداره آب شهرستان برای سخنرانی و ارائه گزارش قبل از خطبه ها در نمازجمعه این هفته را اعلام فرمودند.

به اشتراک گذاری این مطلب:

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


کد امنیتی *